Scharnierenwinkel - Orderbevestiging / Proforma factuur

Vraag & Antwoord

Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen?

Nee, het is niet nodig om een account aan te maken.

Is verzending per briefpost mogelijk?

Nee, wij verzenden uitsluitend met de pakketdienst van DHL

Waarom ordertoeslag?

Voor orders < € 20,- rekenen wij een ordertoeslag van € 2,-
Deze toeslag is om de kosten te dekken die gemaakt worden voor de verwerking van deze orders.
Wanneer uw order boven dit minimum goederenbedrag uit komt vervalt de kleine ordertoeslag automatisch.

Ik heb een bestelling geplaatst en de betaling is mislukt, wat nu?


Ik heb een verkeerd afleveradres opgegeven en mijn pakket is niet afleverbaar, wat nu?


Ik wil mijn bestelling retourneren

Als u een artikel binnen de 14 dagen wettelijk zichttermijn wilt retourneren, dient u dit vooraf aan te melden door een mail te sturen naar info@profmarkt.nl.
Nadat u de retourzending per e-mail hebt aangemeld ontvang u van ons het retouradres. Bij uw retourzending dient u een kopie van de pakbon/factuur mee te sturen. U kunt uw retour verzenden met een vervoerder van uw keuze. De retourkosten zijn voor eigen rekening en worden door ons niet vergoed. Stuurt u de hele bestelling terug dan vergoeden wij het betaalde bedrag. Stuurt u een gedeelte van uw bestelling terug dan vergoeden wij alleen de teruggestuurde artikelen. Maatwerk in welke vorm dan ook kan niet retour of geruild.
Het door u betaalde bedrag wordt uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van uw retour uitbetaald. Het bedrag wordt uitbetaald via dezelfde betaaloptie/rekeningnummer als waarmee u de aankoop hebt betaald.

Wordt bij de knoppen of grepen bevestigingsmateriaal geleverd?


Is een intracommunautaire levering mogelijk?


Ontvang ik een btw-factuur van mijn bestelling?


Mijn pakket is vermist, wat nu?